យើងឃើញថា ចាប់តាំងពីការចាប់ផ្តើមបង្កើតឡើងនៃកម្មវិធី facebook មក កំណើនអ្នកប្រើប្រាស់របស់ Facebook មានភាពសំខាន់ខ្លាំងណាស់។ ប៉ុន្តែកាលពីថ្ងៃពុធ ត្រូវបានគេរាយការណ៍ពីការធ្លាក់ចុះនៃអ្នកប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃប្រចាំត្រីមាសដំបូងរបស់ខ្លួននៅទូទាំងពិភពលោក រួមជាមួយនឹងការកើនឡើងនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មទាបជាងការរំពឹងទុក ដែលបានធ្វើឱ្យភាគហ៊ុនរបស់ខ្លួនធ្លាក់ចុះប្រហែល ២០ ភាគរយ។
ការធ្លាក់ចុះភាគហ៊ុនដ៏ធំ ដែលបំផ្លាញតម្លៃទីផ្សារប្រហែល ២០០ ពាន់លានដុល្លារភ្លាមៗ បង្ហាញថា ការប្តូរឈ្មោះសាជីវកម្មរបស់ Facebook ទៅ Meta មិនគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីបង្វែរអ្នកវិនិយោគពីបញ្ហានៅក្នុងអាជីវកម្មស្នូលនៃប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមនោះទេ។
មិនត្រឹមតែកំណើនអ្នកប្រើប្រាស់នៅទូទាំង Facebook, Instagram និង WhatsApp ប៉ុណ្ណោះ ដែលមានលក្ខណៈធម្មតាកាលពីត្រីមាសមុន ប៉ុន្តែកម្មវិធី Facebook ដ៏សំខាន់បានបាត់បង់អ្នកប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃដល់ទៅ ១ លាននាក់នៅអាមេរិកខាងជើង ដែលនោះជាកន្លែងដែល Facebook រកប្រាក់បានច្រើនបំផុតតាមរយៈការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។
ការធ្លាក់ចុះនោះ នាំឱ្យមានការថយចុះជារួមនៃអ្នកប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃរបស់ Facebook នៅទូទាំងពិភពលោក ដែលអ្នកនាំពាក្យក្រុមហ៊ុនបានបញ្ជាក់ថា ជាការធ្លាក់ចុះជាបន្តបន្ទាប់លើកដំបូងក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្ររបស់ក្រុមហ៊ុន។
ការធ្លាក់ចុះនោះមកត្រឹម ១.៩២៩ ពាន់លានអ្នកប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃពី ១.៩៣ ពាន់លាននាក់នៅត្រីមាសមុន ទំនងជាការឆ្លុះបញ្ចាំងពីការកើនឡើងនៃការខ្វះភាពពាក់ព័ន្ធរបស់ Facebook ជាមួយមនុស្សវ័យក្មេង។ Meta មិនបានបំបែកលេខអ្នកប្រើប្រាស់របស់ Instagram ទេ ប៉ុន្តែអ្នកប្រើប្រាស់ប្រចាំថ្ងៃនៅទូទាំងកម្មវិធីទាំងអស់របស់វាស្ទើរតែកើនឡើងដល់ ២.៨២ ពាន់លាននាក់ ដោយបន្ថែមអ្នកប្រើប្រាស់ត្រឹមតែ ១០ លាននាក់ប៉ុណ្ណោះពីត្រីមាសទីបី។
Meta នៅតែទទួលបានផលចំណេញច្រើន ៖ វារកបានប្រាក់ចំណេញជិត ៤០ ពាន់លានដុល្លារកាលពីឆ្នាំមុនតែម្នាក់ឯង ដែលភាគច្រើនបានមកពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។ ប៉ុន្តែវាក៏កំពុងបាត់បង់រាប់ពាន់លានផងដែរនៅលើ Reality Labs ដែលជាផ្នែកដែលទទួលខុសត្រូវចំពោះកាស Quest VR, កម្មវិធី VR, វ៉ែនតា AR ដែលនឹងមកដល់ និងគំនិតផ្តួចផ្តើមដែលទាក់ទងនឹង metaverse ផ្សេងទៀត។ ផ្នែកនោះបានខាតបង់ ១០.២ ពាន់លានដុល្លារកាលពីឆ្នាំមុន ហើយបានរាយការណ៍ពីប្រាក់ចំណូលចំនួន ២.៣ ពាន់លានដុល្លារ ដែលជាស្ថិតិដែលរួមបញ្ចូលការលក់ Quest និងការកាត់បន្ថយការទិញកម្មវិធី VR ។
គាត់ច្បាស់ណាស់ថាគាត់មានបំណងបង្កើនការចំណាយលើ Reality Labs ក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានឆ្នាំខាងមុខ ហើយថាគាត់មើលឃើញការរួមបញ្ចូលគ្នានៃ AR និង VR ជាវេទិកាកុំព្យូទ័រដ៏សំខាន់បន្ទាប់ទៀត។ វាច្បាស់ណាស់ថាបញ្ហាដ៏ធំបំផុតដែលប្រឈមមុខនឹង Meta ឥឡូវនេះគឺអាជីវកម្មប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដែលចំណាយសម្រាប់ការវិនិយោគទាំងនោះ៕
ប្រភព ៖ https://dailyinside.me / Knongsrok